eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Nazwa Podmiotu: Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Czesława Miłosza w Siemianicach
Data sporządzenia: 03 marca 2021r.
PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI 2020/2021
Koordynator dostępności – Kamila Woronowicz
Na podstawie art. 14 w związku z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019 r. poz. 1696, z późn. zm.) ustala się, plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Lp. |
Zakres działania |
Realizujący działania wynikające z art. 6 ustawy |
Sposób realizacji |
Termin |
1. |
Powołanie koordynatora i zespołu ds. dostępności |
Dyrektor Szkoły |
Zarządzenie Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Czesława Miłosza w Siemianicach |
15.02.2021 r. |
2. |
Przekazanie do publicznej wiadomości danych o osobie wyznaczonej na koordynatora ds. dostępności |
Koordynator ds. dostępności |
Publikacja deklaracji dostępności na stronie internetowej szkoły i w biuletynie informacji publicznej |
16.02.2021 r. |
3. |
Sporządzenie planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami |
Koordynator wraz z zespołem |
Utworzenie dokumentu – planu działania Publikacja planu działania na stronie internetowej szkoły |
do 05.03.2021 r. |
4. |
Dokonanie samooceny pod kątem dostosowania administrowanych obiektów do minimalnych wymagań dotyczących dostępności. |
Koordynator ds. dostępności Administrator sieci komputerowej Członkowie zespołu |
Przegląd i ocena minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności:
|
do 12.03.2021 r.
|
5. |
Dokonanie analizy w zakresie dostępności alternatywnej w przypadku braku możliwości zapewnienia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami ze względu na ograniczenia techniczne i prawne. |
Koordynator ds. dostępności wraz z zespołem |
Sporządzenie analizy o dostępności wynikających z zapisów art. 7 Ustawy o dostępności ze wskazaniem dostępu alternatywnego, np. zapewnienie wsparcia wyznaczonej osoby, zapewnienie wsparcia technicznego, w tym wykorzystanie nowoczesnych technologii.
|
do 16.03.2021 r.
|
6. |
Szkolenie koordynatora i zespołu ds. dostępności |
Koordynator wraz z zespołem |
Udział w szkoleniu on-line |
15.03.2021 r. |
7. |
Spotkanie koordynatora z zespołem ds. dostępności |
Koordynator wraz z zespołem |
Spotkanie zespołu |
22.03.2021 r. |
8. |
Sporządzenie raportu dotyczącego dostępności |
Koordynator |
Sporządzenie raportu |
do 31.03.2021 r. |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Karolina Śmigiel | 18-03-2021 09:49 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Kamila Woronowicz | 05-03-2021 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 18-03-2021 09:49 |