eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Raport o stanie zapewnienia dostęności podmiotu publicznego
MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ |
ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa |
||
---|---|---|---|
Nazwa i adres podmiotu publicznegoZespół Szkolno-Przedszkolny im. Cz. Miłosza w Siemianicach, ul. Słupska 42; 76-200 Siemianice |
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego |
Portal sprawozdawczy GUSportal.stat.gov.plUrząd Statystycznyul. St. Leszczyńskiego 48 20-068 Lublin |
|
Numer identyfikacyjnyREGON 36799395600000 |
Stan w dniu 01.01.2021 r. |
Termin przekazania:do 31.03.2021 r. |
Obowiązek przekazania danych wynika z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696, z późn. zm.).
Dane kontaktowe
E-mail sekretariatu podmiotu |
zssiemianice@gminaslupsk.pl |
---|---|
E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz |
zssiemianice@gminaslupsk.pl |
Telefon kontaktowy |
598471856 |
Data |
2021-03-17 |
Miejscowość |
Siemianice |
Lokalizacja siedziby podmiotu |
|
---|---|
Województwo |
WOJ. POMORSKIE |
Powiat |
Powiat słupski |
Gmina |
Słupsk (gmina wiejska) |
Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do: |
|
[ ] 1) ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego
|
|
W przypadku wskazania odpowiedzi „nie dotyczy” prosimy o podanie wyjaśnień: |
Dział 1. Dostępność architektoniczna
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów: |
1 |
---|---|
1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ? |
[ ] TAK
|
W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne: |
|
2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych? |
[ ] TAK[ X ] NIE[ ] W części budynków tak, w części nie |
W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych: |
|
3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy? |
[ ] TAK
|
W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy: |
|
4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego? |
[ X ] TAK
|
W przypadku wskazania odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego: |
|
5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób? |
[ ] TAK
|
W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób: |
|
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznejProszę zamieścić tu słowny opis dostępności architektonicznej, wykraczający poza informacje ujęte powyżej – opis ten będzie stanowić część raportu, który są Państwo zobowiązani opublikować na swojej stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, a w przypadku braku strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej – na swojej stronie internetowej |
|
Dział 2. Dostępność cyfrowa
Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy UzD.
1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada deklarację dostępności |
Liczba stron: |
2 |
|
---|---|---|---|
|
Liczba aplikacji: |
0 | |
Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności |
2. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności |
Liczba stron: |
0 |
Liczba aplikacji: |
0 |
|
Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności: |
||
|
||
Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności: |
||
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej(proszę zamieścić tu słowny opis dostępności cyfrowej, wykraczający poza informacje ujęte powyżej – opis ten będzie stanowić część raportu, który są Państwo zobowiązani opublikować na swojej stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, a w przypadku braku strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej – na swojej stronie internetowej) |
|
Lp. |
ID a11y-url |
ID a11y-status |
ID a11y-data-sporzadzenie |
---|---|---|---|
001 |
zssiemianice.edupage.org |
[ ] Zgodna
|
2021-02-17 |
002 |
bip.zssiemianice.slupsk.ug.gov.pl |
[ ] Zgodna
|
2021-02-16 |
Lp. |
Adres strony internetowej |
Zgodność z UdC |
---|
Lp. |
Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania |
Zgodność z UdC |
---|
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a–h) |
|
---|---|
a. Kontakt telefoniczny |
[ X ] TAK[ ] NIE |
b. Kontakt korespondencyjny |
[ X ] TAK[ ] NIE |
c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych |
[ X ] TAK[ ] NIE |
d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych |
[ ] TAK[ X ] NIE |
e. Przesyłanie faksów |
[ ] TAK[ X ] NIE |
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online) |
[ ] TAK[ X ] NIE |
g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty |
[ X ] TAK[ ] NIE |
---|---|
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego: |
[ ] od razu
|
h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) |
[ ] TAK[ X ] NIE |
2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth? |
[ ] TAK[ X ] NIE |
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie liczby posiadanych urządzeń lub środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących: |
|
Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych:(liczba ta powinna być zgodna z sumą stron internetowych wykazanych w Dziale 2) |
2 |
3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:(zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a–c) |
|
a. tekstu odczytywalnego maszynowo? |
[ X ] TAK[ ] NIE[ ] Na części stron tak, na części nie |
W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie liczby stron, na których podmiot zapewnia informację o zakresie swojej działalności w postaci tekstu odczytywalnego maszynowo: |
|
b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? |
[ ] TAK[ X ] NIE[ ] Na części stron tak, na części nie |
W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie liczby stron, na których podmiot zapewnia informacje o zakresie swojej działalności w postaci nagrania treści w polskim języku migowym: |
|
c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? |
[ X ] TAK[ ] NIE[ ] Na części stron tak, na części nie |
W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie liczby stron, na których podmiot zapewnia informacje o zakresie swojej działalności w postaci informacji w tekście łatwym do czytania: |
|
4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku?(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź) |
[ ] TAK[ X ] NIE |
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji: |
|
Liczba wniosków – ogółem: |
|
Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form:(wpisać słownie np. alfabet Lorma - 1 raz, druk w alfabecie Braille’a - 3 razy) |
|
---|
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
Uwaga: poniższe pytania odnoszą się do okresu sprawozdawczego – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r.
1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby?(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź) |
[ ] TAK[ X ] NIE |
---|---|
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji: |
|
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia innej osoby: |
|
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego |
|
2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii?(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź) |
[ ] TAK[ X ] NIE |
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji: |
|
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia technologicznego: |
|
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego |
|
3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu?(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź) |
[ ] TAK[ X ] NIE |
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji: |
|
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu: |
|
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego |
|
4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej?(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź) |
[ ] TAK[ X ] NIE |
W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji: |
|
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w sposób inny niż wymienione wyżej: |
|
Na czym polegało zapewnienie dostępu alternatywnego w sposób inny niż wymienione wyżej: |
|
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego |
|
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Karolina Śmigiel | 18-03-2021 11:02 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Kamila Woronowicz | 17-03-2021 |
Ostatnia aktualizacja: | Karolina Śmigiel | 18-03-2021 11:13 |